Reklamacija proizvoda

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda na internetskoj trgovini sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

Pri primitku pošiljke Kupac je dužan izvršiti provjeru isporučenog i utvrditi je li pošiljka isporučena u cijelosti odnosno jesu li isporučeni svi proizvodi. U slučaju nedostataka, Kupac je dužan odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju Kupac treba odbiti preuzimanje pošiljke i u najkraćem roku izvijestiti o tome Prodavatelja s opisom problema. Oštećenje je potrebno fotografirati.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan isporučeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti putem e-pošte na [email protected] ili pisanim putem na adresu: Wineluxe d.o.o., Frlanska cesta 3, 51211 Matulji, s naznakom Reklamacija.

Radi što bržeg utvrđivanja narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru je Kupac dužan navesti broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena;
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja;
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

 

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. na području EU sporove vezane uz internetsku kupnju je moguće riješiti putem Platforme za internetsko rješavanje sporova (ORS):  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom internetske kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.), svoj prigovor možete podnijeti na gornjoj poveznici. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu, koji je konzumiran izvršenim plaćanjem od strane Kupca, te isporukom pošiljke od strane Prodavatelja, u slučaju da ne bude raskinut. Uvjeti korištenja i kupnje sastavni su dio ugovora.

Jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je izvršio narudžbu odnosno sklopio ugovor na daljinu sukladno ovim Uvjetima korištenja i kupnje ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, pošiljka koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je zadnja pošiljka predana u posjed.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora. Obrazac je dostupan za preuzimanje na internetskoj trgovini, a ispunjenog ga treba poslati na adresu e-pošte: [email protected]. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti bez odgađanja putem e-pošte.

Ako Kupac jednostrano raskine ugovor na daljinu, Prodavatelj će izvršiti povrat uplaćenog novca isključujući troškove dostave. Troškove povrata pošiljke snosi Kupac. Kupac je dužan pošiljku vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana slanja odluke o jednostranom raskidu ugovora. Pošiljka se treba poslati poštom na dokaziv način na adresu Wineluxe d.o.o., Frlanska cesta 3, 51211 Matulji. Povrat novca će se izvršiti nakon što je pošiljka vraćena Prodavatelju, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka vraćene pošiljke. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata.

Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka navedenog roka pošalje na dokaziv način (preporučeno s povratnicom) pošiljku na adresu Prodavatelja. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostavi u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • Prodavatelj svoju uslugu u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora proizvod ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora;
  • predmet ugovora proizvod koja je izrađen po specifikaciji Kupca ili koji je jasno prilagođen Kupcu;
  • predmet ugovora zapečaćen proizvod koji zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodan za vraćanje, ako je bio otpečaćen nakon dostave;
  • predmet ugovora proizvod koji je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješan s drugim stvarima;
  • predmet ugovora je isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja.
×